Onze belangrijkste service is onze klantenservice. Neem contact met ons op en we reageren binnen 24 werkuren.
Om ervoor te zorgen dat je testresultaten zo nauwkeurig mogelijk zijn, gebruiken we een algoritme om de resultaten te valideren.
Er zijn 4 redenen waarom je je testresultaten nog niet hebt ontvangen:
Als je alle stappen hebt doorlopen, houd er dan rekening mee dat het systeem tot 2 uur nodig kan hebben om alles te verwerken.
Je ontvangt een e-mail zodra je resultaten klaar zijn om te bekijken.
Vergeet niet dat herinneringsmails soms in je spamfolder terechtkomen.
Wil je overstappen naar onze premiumdienst? Volg dan dezelfde stappen als bij het opzeggen van je abonnement.
Je blijft profiteren van alle voordelen van onze gratis diensten en eerdere premiumacties blijven bewaard.
Hoewel je je account kunt verwijderen, raden we dit sterk af. Bij verwijdering worden al je gegevens, inclusief test- en oefenresultaten, permanent gewist.
Dit betekent dat al je informatie voorgoed kwijtraakt. Wil je je account toch verwijderen? Log in via je e-mailadres en klik onderaan op je accountpagina (https://brainmanager.io/account). Daar vind je de optie om je account definitief te verwijderen.
Er zijn 2 manieren om gemakkelijk contact op te nemen met ons supportteam: